אוגוסט 07, 2016

WHAT'S NEW SOLIDWORKS 2017 - SNEAK PEEK

גרסת SOLIDWORKS 2017 – BETA2 יצאה לאוויר העולם ואנחנו כבר מחפשים בשבילכם את כל החידושים השווים. כמו תמיד SOLIDWORKS מחדשים ומפתיעים בהתאם לדרישות המשתמשים, כאשר הדגש הוא על עבודה מהירה וחכמה יותר כך שאתם תוכלו להתרכז במקסימום תכן.

בכנס הקרוב נציג בהתאם למסורת את כל החידושים והשיפורים, אבל כדי לא להשאיר אתכם במתח היינו חייבים לתת לכם הצצה לכמה חידושים שווים במיוחד.

אז הנה כמה שיפורים וחידושים שכדאי לכם לדעת עליהם:
1. מבט חתך - Section View.
בגרסת 2016 הצגנו את ה - Triad החדש שמאפשר שליטה נוחה במבט חתך. חידוש נוסף שהוכנס ב - 2016 אגב, הוא בחירה של Offset Method אשר מאפשר לנו לבחור את המישור ממנו מחושב מיקום החתך. תזכורת לכך תוכלו לראות ב-GIF הבא:
Offset Method
בגרסת 2017 אפשר לעשות אפילו יותר ולבחור שגופים מסויימים יחתכו אבל עדיין יופיעו עם שקיפות נשלטת. תמונה של החידוש ניתן לראות למטה:
שקיפות חלקים נחתכים

2. תקשורת עם קבצים שנוצרו בתוכנות CAD אחרות.
כעת ניתן להכניס קבצי CAD מתוכנות אחרות (עם סיומות כגון asm, iam, ipt) ללא כל צורך בהמרה מוקדמת שלהם לקבצי SOLIDWORKS. הכנסתם להרכבה מעולם לא היתה קלה יותר כאשר גם אם משנים את קובץ המקור, ההרכבה מזהה את השינויים, מזהה את המשטחים ומתאימה את ה-Mates בהתאם. כל כך פשוט וכל כך נכון.

3. בגרסת 2016 הצגנו את הפיצ'ר החדש Thread אשר מאפשר לנו ליצור בקלות ובמהירות הברגות בהתאם לתקנים. הנה לינק לפוסט שכתבנו עליו:
פרט לשיפורים נוספים בפיצ'ר זה, בגרסת 2017 מוסיפים פיצ'ר למשפחת הקדחים אשר מאפשר לחלק את הקדח למספר מקטעים כרצוננו ועבור כל מקטע לבחור את הסטנדרט והפרופיל המתאים. עכשיו לעשות הברגות משוגעות עם מספר תקנים כאוות נפשינו אפשרי בכמה קליקים קצרים. תמונה לדוגמא תוכלו לראות כאן:


קדחים לכל מטרה
מכיוון ש-3 זה מספר המזל שלנו נעצור כאן, אבל אם אתם רוצים לדעת איך להשתמש בחידושים האלו ורבים אחרים ולהתעדכן על כל מה שחדש בעולם ה-CAD אתם מוזמנים לכנס SOLIDWORKS 2017 אשר אוטוטו מגיע.
----------------------------------------------------
Michal Argaman
Application Engineer, 3D CAD & PDM Systems
Systematics Ltd

2 Replies so far - Add your comment

  1. אנונימיאוגוסט 07, 2016

    האם ב2017 יתאפשר לערוך קבצי XT ו- STEP מתוך הרכבה ב Edit in-context ???

    השבמחק
  2. החידוש ב-2017 הוא שניתן להכניס כעת קבצים שיובאו מתוכנות אחרות כמו Autocad או ProE בלי צורך בהכנות מוקדמות. הכוונה היא לא לקבצי XT או STEP שהם קבצים המרה אוניברסליים. עבור קבצים אלו, לא ניתן להכניסם ישירות לתוך הרכבה אלא יש לשמור אותם תחילה כקובץ SOLIDWORKS ואז ניתן להשתמש בהם לעריכת In-context בלי בעיה.

    השבמחק