אפריל 10, 2016

חדש בגרסת 2016 - SOLIDWORKS Visualize

אחת התוספות המשמעותיות שהביאה לנו SolidWorks בגרסת 2016 הינה תוכנת רינדור (המרת המודל לתמונה בעלת מראה ריאליסטי) חדשה הנקראת SOLIDWORKS Visualize וכעת הדרך ליצירת תמונות וסרטונים מעולם לא היתה קצרה יותר!
התוכנה פועלת באופן עצמאי (בנוסף לתוכנת SOLIDWORKS) ומאפשרת למהנדסים ומעצבים תעשייתיים המשתמשים ב-SOLIDWORKS או בתוכנות CAD אחרות ליצור בקלות ובמהירות תמונות וסרטונים איכותיים, להצגת מוצרים בקונפיגורציות ומצבים שונים.

SolidWorks Visualize Standard כלולה בתוך חבילת SOLIDWORKS Professional & Premium, ומספקת לנו תמונות ברזולוציה גבוהה, מבחר חומרים ורקעים הניתנים להורדה מהאינטרנט, שימוש בהפרדת חלקים ומשטחים ישירות מהתוכנה ועוד..
כמו כן, מכיוון שיש קשר ישיר ביןVisualize  לבין SOLIDWORKS, ניתן לעדכן אוטומטית ובזמן אמת את המודל באמצעות פיצ'ר Live CAD Update לתהליך עבודה מהיר ודינמי.


SOLIDWORKS Visualize Professional ניתנת לרכישה בנפרד ומאפשרת בנוסף לכל האמור גם יצירת אנימציות, תוכן אינטראקטיבי, אפשרות למיקום מצלמה דינמי, מגוון פילטרים ותמונות רקע, סיבוב מודל ב-360 מעלות ועוד..




על מנת להוריד את SOLIDWORKS Visualize Standard (ללקוחות SOLIDWORKS Professional & Premium באחזקה) יש למלא את הפרטים בלינק הבא ולהריץ את קובץ ההתקנה במחשב.
לחילופין, ניתן להוריד את קובץ ההתקנה ולבחור באפשרות שלSOLIDWORKS Visualize Professional למשך 15 ימי ניסיון ללא עלות.

למידע נוסף אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר ונענה בשמחה על כל שאלה או תהיה.

-----------------------------------------------------

Michal Argaman
Application Engineer, 3D CAD & PDM Systems
Systematics Ltd


1 Reply so far - Add your comment

  1. אנונימיאפריל 10, 2016

    הורדתי עכשיו וזאת אכן תוכנה חיננית, כמו מיכל :-)

    השבמחק